افزایش ترافیک سایت با گیمیفیکیشن

با رشد سایت ها و رقابت محتوایی در حوزه های مختلف، زاویه ی جدیدی از رقابت شکل گرفته است.

از ترافیک های فیک و نادرست تا تبلیغات کلیکی و تبلیغات در گوگل ادوردز که باید برای حضور در چشم مخاطب و در دسترس قراردادن توانایی، محصول یا خدمت خود در هر لحظه هزینه کنیم.

برای افزایش آسان تر و مقرون به صرفه تر میتوان وجود گیمیفیکیشن را بررسی کرد.

استفاده از گیمیفیکیشن برای ترغیب کاربران و تعیین اکشن هایی پیرامون بررسی و تعامل بر روی سایت و سرزدن های 24ساعته یا حتی در ساعات خاص و روزهای خاص، میتوان ترافیک سایت را با استفاده از کوچکترین اِلمان های گیمیفیکیشن افزایش داد و هزینه کمتری برای این فعالیت پرداخت کرد

پی نوشت: این هزینه بصورت جوایز هفته ای، ماهیانه، لحظه ای ، آنباکسینگ و … به کاربر برگشت داده میشود.

گیمیفیکیشن در بازاریابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *