نام کامل این کتاب:

The Power of Product Led Onboarding: Optimizing User Onboarding Experiences with Personalization, Gamification, and Incentives for Maximum Customer Retention and Business Growth (Product Led Mastery)

میدونستین معمولا 75 درصد از کاربران پس از هفته اول، اپلکیشن را رها می‌کنند؟

کتاب جدید Connor Holland تلاش میکند تا آموزه‌های برای حفظ و نگهداشت مخاطبین محصول یا سرویس را ارائه دهد و با استفاده از شخصی سازی، گیمیفیکیشن و ایجاد انگیزه در مخاطبین تجربه‌هایی جذاب را برای ورود، همراهی و پایبندی مشتریان به محصول، برند یا سرویس شما ارائه میدهد.

نمونه‌های کاربردی و مثالهای عملی ارائه میدهد و KPIهای مختلفی را بررسی میکند.

غیر از این‌ها این کتاب 148 صفحه‌ای بر نوع تفکر و سطح مدیریت محصول نظر میدهد و فراتر از آموزه‌های کلاسیک کتاب‌های این حوزه است.

برخی از این عناوین رو به‌صورت خلاصه براساس تجربه ما در پروژه‌های مختلف در ادامه لیست شده است

  • مشتریان خود را بشناسید و اطلاعات مناسبی از آنها داشته باشید
  • بهینه‌سازی و شخصی سازی تجربیات مشتری را هدف قرار دهید
  • تعامل از طریق ایمیل و پیامک را فراموش نکنید
  • خدمات قابل ارائه و پشتیبانی از مشتریان را بهبود بخشید
  • یک برنامه وفاداری و فرایندهای مناسب آن را ایجاد کنید
  • یک جامعه اختصاصی و ارزشمند از مشتریان بسازید
  • مشتریان و مخاطبین را به ثبت نظر و ارسال فیدبک تشویق کنید
  • قدردانی و احترام خود به مشتریان و فعالیت‌های آنها را نشان دهید

در حال حاضر این کتاب نسخه فارسی ندارد و تیم آقای گیمیفیکیشن قصد ترجمه آن را خواهد داشت

نظر یا پیشنهادی برای همکاری دارید، در نظرات اعلام کنید

باتشکر

معرفی کتاب گیمیفیکیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اصول گیمیفیکیشن , اقای گیمیفیکیشن , اموزش گیمیفیکیشن , انجمن گیمیفیکیشن ایران , انواع گیمیفیکیشن , اهمیت گیمیفیکیشن , ایده های گیمیفیکیشن , ایران گیمیفیکیشن , بازاریابی گیمیفیکیشن , بازاریابی گیمیفیکیشن , بازی گیمیفیکیشن , برنامه گیمیفیکیشن , بوم گیمیفیکیشن , تئوری گیمیفیکیشن , تاریخچه گیمیفیکیشن , تعریف گیمیفیکیشن , تکنیک های گیمیفیکیشن , تکنیک گیمیفیکیشن , حمید فدایی گیمیفیکیشن , خدمات گیمیفیکیشن , دانشگاه تهران گیمیفیکیشن , راهکار گیمیفیکیشن , روانشناسی گیمیفیکیشن , سمینار گیمیفیکیشن , سیستم گیمیفیکیشن , شرکت های گیمیفیکیشن , شرکت گیمیفیکیشن , طراحی گیمیفیکیشن , علم گیمیفیکیشن , عناصر گیمیفیکیشن , عکس گیمیفیکیشن , فدایی گیمیفیکیشن , فروش گیمیفیکیشن , فنون گیمیفیکیشن , قانون گیمیفیکیشن , مثال های گیمیفیکیشن , مزایای گیمیفیکیشن , مستر گیمیفیکیشن , معادل فارسی گیمیفیکیشن , معنای گیمیفیکیشن , معنی واژه گیمیفیکیشن , معنی گیمیفیکیشن , مفهوم گیمیفیکیشن , مقالات گیمیفیکیشن , مقاله های گیمیفیکیشن , مقاله گیمیفیکیشن در آموزش , نقد گیمیفیکیشن , نمودار گیمیفیکیشن , نمونه های گیمیفیکیشن در آموزش , نمونه های گیمیفیکیشن , نمونه گیمیفیکیشن در ایران , نمونه گیمیفیکیشن , هدف گیمیفیکیشن , همایش گیمیفیکیشن , ویژگی های گیمیفیکیشن , پاورپوینت گیمیفیکیشن , پایان نامه گیمیفیکیشن , پرسشنامه گیمیفیکیشن , پروژه گیمیفیکیشن , کاربردهای گیمیفیکیشن , کاربرد گیمیفیکیشن در آموزش , کاربرد گیمیفیکیشن در صنعت بانکداری , کاربرد گیمیفیکیشن در کسب و کار , کاربرد گیمیفیکیشن چیست , کاربرد گیمیفیکیشن , کارگاه گیمیفیکیشن , کتاب طراحی گیمیفیکیشن , کتاب گیمیفیکیشن در کسب و کار , گیمیفیکیشن اجتماعی , گیمیفیکیشن از آشنایی تا طراحی , گیمیفیکیشن ایرانی , گیمیفیکیشن بازاریابی , گیمیفیکیشن بانک رفاه , گیمیفیکیشن به زبان ساده , گیمیفیکیشن تهران , گیمیفیکیشن در آموزش , گیمیفیکیشن در ایران , گیمیفیکیشن در اینستاگرام , گیمیفیکیشن در بازاریابی , گیمیفیکیشن در سلامت , گیمیفیکیشن در فرهنگ سازی , گیمیفیکیشن در فروش , گیمیفیکیشن در کسب و کار , گیمیفیکیشن در گردشگری , گیمیفیکیشن رفاه , گیمیفیکیشن سازمانی , گیمیفیکیشن سلامت , گیمیفیکیشن سینما , گیمیفیکیشن شعبانعلی , گیمیفیکیشن مثال , گیمیفیکیشن مقاله , گیمیفیکیشن ویکی پدیا , گیمیفیکیشن ویکی , گیمیفیکیشن چیست , گیمیفیکیشن چیه , گیمیفیکیشن کتاب , گیمیفیکیشن کوکاکولا , گیمیفیکیشن یعنی چه , گیمیفیکیشن pdf ,